Olimpíada de Geografia

Aquest any tornen a endegar de nou l’Olimpíada de Geografia a la Universitat de Lleida. Aquest és un conjunt organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar l’alumnat de segon de batxillerat que demostri un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.

Amb aquesta iniciativa es pretén promoure l’interès pels estudis de Geografia entre l’alumnat de Lleida i la comarca de l’Anoia.

L’Olimpíada de Geografia consta de dues fases:

• La primera fase, la local, es realitzarà a la UdL el 2 de març del 2022.
  • La segona, l’estatal, se celebrarà a Miraflores de a Sierra ( Comunitat de Madrid) i només participaran els 3 finalistes de la fase local.

Tothom qui participi rebrà obsequis i un diploma acreditatiu. El primer classificat tindrà la matrícula gratuïta del primer any del grau a la UdL. Els 3 centres educatius que obtinguin les millors qualificacions també rebran un diploma acreditatiu.

Bases completes

Butlleta d’inscripció

El màxim d’alumnes per centre és 10.

La butlleta cal enviar-la abans del 16 de febrer del 2022 al correu montse.guerrero@udl.cat