Nous Robots

Dins del Projecte Robots a l’aula, el Servei Educatiu ha adquirit nous robots. El projecte pretén potenciar l’aprenentatge de l’alumnat a partir de l’ús dels robots com eina especialment motivadora i afavorir el desenvolupament del pensament computacional.

L’ús dels robots a l’aula és un aprenentatge que parteix de l’assaig i error i d’un alt nivell competencial. Fomenta l’aprendre a aprendre, la competència digital, el treball col·laboratiu, l’emprenedoria,… L’alumne ha d’entendre unes instruccions i fer una programació bàsica que l’apropa al món de la tecnologia i desmitifica les dificultats que es pugui trobar.

Les noves adquisicions són dues maletes del següent robots

Robots de per la inclusió

Spike Prime

Adreçat

Alumnat  de primària i secundària

Descripció

Robots que facilitin l’ús de noves tecnologies a tot alumnat del centre tenint en compte la diversitat

Contingut

1 Matatalab i 3 extensions

1 robot Dash & Dot i 2 extensions

1 Cubetto

Adreçat

CS  de primàriai 1r cicle d’ESO

Descripció

Permet desenvolupar la confiança, les habilitats de pensament crític, l’anàlisi de dades i la resolució de problemes. Utilitza un sistema de codificació una mica més complex que el Lego Wedoo

Contingut

Pack de 7 robots

Els robots estaran disponibles pel seu préstec a partir del mes de febrer.

Per fer la petició de préstec envieu un correu a: crp-pallarjussa@xtec.cat  o crp-pallarssobira@xtec.cat