Nous Nodes del Departament d’Educació

El Departament d’Educació ha publicat diversos nodes de temàtiques diferents, que creiem que us poden ser d’utilitat per la vostra tasca educativa. Aquests volen recollir en un sòl espai web diferents informacions sobre una mateixa temàtica.

El primer nodes que us voldríem presentar és  STEAMcat en aquest espai trobareu informació sobre el programa d’innovació  Steamcat, recursos, col.col·laboracions, sinapsi del territori i In English.

A més a més s’ha elaborat un nou nodes de Biblioteques Escolars de Catalunya , aquest té com a finalitat revitalitzar i d’afavorir l’intercanvi entre biblioteques escolars, on hi trobareu: un mapa de biblioteques escolars de Catalunya amb enllaços al seu espai de consulta de l’ePèrgam i a l’espai digital, un apartat de comunitat on hi ha diferents nodes per participar i compartir reflexions al voltant de la biblioteca escolar, Nous reptes que és un espai dedicat a la nova FIC de biblioteques escolars, Bones pràctiques on les trobareu organitzades en cinc eixos diferents i per últim una sinapsi de lectura on hi han tots els articles publicats pels centres educatius relacionats amb la biblioteca i el foment de la lectura.

Per finalitzar us presentem un nodes on podreu trobar informació del programa, les jornades, formacions, els centres GEP… I a la pestanya “community, trobareu diferents fòrums als quals us podeu apuntar per tal de fer xarxa amb la resta de centres de tot Catalunya.