Nou recurs. Missió espacial residu zero

L’Agència de Residus de Catalunya ha fet arribar al Servei Educatiu dels Pallars dos jocs del recurs educatiu Missió Espacial Residu Zero d’educació ambiental sobre els residus amb el desig de facilitar la vostra tasca educativa en l’àmbit de la sostenibilitat.

Aquesta caixa conté material per treballar amb l’alumnat la gestió dels residus, començant per la prevenció i acabant amb el reciclatge dels materials. Va dirigit especialment a infants de primària.

Contingut de la capsa

• Conte: Un viatge galàctic a l’univers del reciclatge
    • Cartell A3
    • Cinc jocs de taula
      • Joc 1: Zero
      • Joc 2: Selectiva en acció
      • Joc 3: Memòria de marcià
      • Joc 4: Connecta els residus
      • Joc 5: Embolic de colors
    • Guia docent

Cada centre o docent pot adaptar els materials segons li convingui (amb l’ajuda de la Guia Docent). El conte és la base per explicar la resta de materials de la capsa i hi ha cinc jocs pensats per dividir l’aula en grups i jugar-hi. Un cop s’ha participat en tots els jocs, hi ha un Trivial en línia penjat a la web que es pot jugar en els mateixos grups o bé amb tota la classe.

El material de les capses està pensat per ser reutilitzat en cada nou curs escolar, ja que tots els materials són perdurables en el temps i no d’un sol ús.

Podeu fer la demanda de préstec al següent Formulari.

Les capses s’envien de manera escalonada als centres educatius de primària de Catalunya.  Si encara no l’han rebut poden fer la petició a l’adreça de correu: info@missioresiduzero.cat.

Més informació a https://www.missioresiduzero.cat/