Mou-te bé! Play& Learn

El RACC ha realitzat el joc Mou-te bé! Play & Learn, aquest és un joc interactiu i en línia perquè l’alumnat aprengui seguretat viària i civisme de forma lúdica.

On es reprodueix una població on es poden trobar 12 jocs per tal que l’alumnat aprenguin a moure’s i actuar seguint les bases d’una mobilitat cívica, sostenible i sobretot, segura. Es tracta d’una eina gratuïta que s’adapta a la LOMLOE.

Els i les docents poden enregistrar-se a www.raccmoutb.cat i tindran a la seva disposició una guia didàctica i accés a continguts i recursos del joc.

Sota petició es poden realitzar tallers a les escoles impartits per professionals del RACC. Que afavoreixen la reflexió i el debat i s’adapten als diferents nivells de primària i on l’alumnat té un paper actiu i pren decisions envers la mobilitat i la seguretat viària.  Cal contractar per fer els tallers i per a més informació racceduca@racceduca.es.

Adreçat

Alumnat de 6 a 12 anys

Objectius

• Desenvolupar l’autonomia i la responsabilitat dels nens i nenes en els seus desplaçaments.
    • Ajudar-los a prendre consciència de la importància de la seguretat viària i a preveure possibles situacions de risc.
    • Afavorir els hàbits i les actituds de convivència al carrer.