Mercat de Tecnologia dels Pallars

L’ICE i el Servei Educatiu del Pallars organitzaran per primera vegada a les nostres comarques un Mercat de Tecnologia.
En el món actual, la ciència i la tecnologia sostenen tots els aspectes de la nostra societat, incideixen a diari en les nostres vides i conformen el nostre futur i l’escola no pot donar l’esquena a aquesta realitat.
En aquesta línia el mercat de Tecnologia dels Pallars vol esdevenir una gran exposició de treballs i projectes de tecnologia i ciència aplicada imaginats, realitzats i presentats per alumnat de cicle superior de primària i d’ESO, amb l’ajut del seu professorat. Ha de permetre que experiències interessants surtin del marc de l’aula i així incrementar la motivació de l’alumnat a poder explicar i compartir amb d’altres la seva feina. Vol ser, en definitiva, un model innovador de divulgació de la ciència i tecnologia i així poder incrementar les vocacions tècniques i científiques dels nostres estudiants.
Aquesta activitat també vol potenciar el plurilingüisme que es treballa als centres obrir la porta a la possibilitat de realitzar presentacions en altres llengües que no siguin la llengua vehicular.

DATA: 27 de maig de 2020

DESTINATARIS:
Públic visitant: alumnat de cicle superior de primària i 1r d’ESO de les comarques del Pallars Jussà i Pallars Sobirà

Presentacions: a càrrec d’alumnat de cicle superior de primaria, ESO, Batxillerat i cicles formatius

PATROCINI: Ajuntament de Tremp i UdL

ORGANITZA: Servei Educatiu dels Pallars