Maleta FER. Jocs d’emprenedoria

Al Servei Educatiu dels Pallars disposarem a partir del mes de novembre d’una nova maleta de jocs de taula per tal de treballar l’emprenedoria amb el vostre alumnat. Aquesta maleta ha estat confeccionada per Leader. El centre de primària que duguin a terme el projecte FER tindran preferència.

Adreçat

Cicle Superior i Ed. Secundària

Descripció

Aquesta maleta és un conjunt de jocs de taula per tal de treballar l’emprenedoria amb l’alumnat dels vostres centres. Aquest material té com a objectiu despertar el talent emprenedor, treballant la creativitat, la capacitat d’innovar; fomentant la confiança amb ells mateixos, el pensament crític i la capacitat de resoldre problemes concrets.

Contingut

En la maleta trobareu 2 o 3 exemplars dels següents llocs de taula, exceptuant el Biznelis que només hi ha un exemplar.

BIZNELIS

Biznelis és un joc on l’alumnat crearà la seva empresa i farà que prosperi.

Per aconseguir-ho han de fer accions relacionades amb el finançament, la producció, la planificació o la importància dels clients. I no només això! De retruc aprendran altres conceptes com gestió de qualitat, què és una llicència, una patent o un influenciador.

CATAN

Es tracta d’un joc que uneix l’estratègia, l’astúcia i la capacitat per negociar i en el qual els jugadors tracten de colonitzar una illa, Catan, rica en recursos naturals. Construint pobles, establint rutes comercials, etc …

CREATIVACIÓ

Investiga, fes les preguntes adients, trenca amb les normes establertes, deixa que t’inspirin alguns dels personatges més famosos de la nostra història i aconsegueix trobar la millor idea que revolucionarà el món!

El JOC DE LA CREATIVACIÓ et demostrarà que tothom pot tenir bones idees si utilitza el mètode adequat.

DIXIT

Dixit és un joc de taula consistent en endevinar una carta a partir de pistes que es donen en forma de frases (d’aquí el títol del joc).

El narrador escull una de les seves sis cartes i, sense que ningú la vegi, diu alguna cosa. Després cada jugador tria una carta i es barregen totes sense que ningú vegi de qui és cada carta. Per torns els jugadors aposten quina creuen que és la carta del narrador. Aquest guanya la ronda si algú, però no tothom, endevina quina era la carta.

IMAGINE

Un divertidíssim i creatiu joc de cartes transparents que farà que alliberis la teva imaginació. Endevina pel·lícules, llocs, personatges. Posa unes cartes sobre unes altres i crea noves imatges combinant-les, dona’ls vida creant situacions… El límit és la teva creativitat!

Amb Imagin hauràs d’obtenir el major nombre de punts resolent els enigmes d’altres jugadors fent que resolguin els teus, amb l’ajuda de les 60 cartes transparents amb icones dibuixades.