Maleta de jocs i recursos de salut planetària

Amb motiu de celebració del 25è aniversari de la Xarxa d’Escoles Verdes el Departament de Medi ambient i Sostenibilitat han creat una maleta de jocs i recursos sobre salut planetària adreçada a totes les Escoles Verdes.

La maleta conté propostes educatives a partir de jocs, llibres i recursos didàctics pensats per oferir al professorat propostes per transmetre d’una manera lúdica i dinàmica una temàtica de rigorosa actualitat: la salut planetària i la seva relació directa amb els àmbits de la biodiversitat, el sistema alimentari i el canvi climàtic.

Aquesta maleta també es troba en format digital adreçada a alumnat de primària, ofereix jocs i recursos en format digital que formen part de les propostes que acabaran formant part d’una maleta física. Es tracta de materials descarregables perquè els docents puguin imprimir i treballar a l’aula amb l’alumnat diferents aspectes relacionats amb el canvi climàtic, l’alimentació i la biodiversitat.

Les propostes estan classificades de manera diferenciada segons les franges d’edat: 3r, 4t i 5è d’Educació Infantil, 1r, 2n i 3r d’Educació Primària i 4t, 5è i 6è d’Educació Primària.

Enllaç a la maleta digital