La Code Week. Setmana de la programació

Ja està en marxa la Setmana de la programació de la Unió Europea. Aquesta és una iniciativa que té com a objectiu apropar la programació i l’analfabetisme digital de una manera divertida i interessant.

#Codeweek és durà a terme del 10 al 25 d’octubre. No obstant, és podrà participar durant tot el curs escolar. Les activitats poden  ser infinites, un taller amb els vostres alumnes o professoral, un seminari web, aquestes activitats no cal que s’emmarquin exclusivament durant els dies de la Code Week.

Podeu participar-hi afegint la vostra activitat al mapa que els organitzadors de l’esdeveniment ofereixen en la seva pàgina web.

Us recomanem participar  a la Code Week de la UE perquè és una iniciativa que ajuda a desenvolupar la creativitat, el pensament crític, habilitats per a la resolució de problemes i fomenta el treball col·laboratiu del vostre alumnat.

Per tal d’ajudar-vos en el procés de creació de la vostra activitat des de la mateixa pàgina web de la Code Week s’ofereixen una sèrie de materials i de recursos. Segur que plantejareu una activitat molt innovadora, com per exemple, jocs o animacions amb Scratch, mapes interactius utilitzant Makey Makey, activitats de robòtica, projectes de tinkering relacionats amb la metodologia STEAM, etc.

Per més informació .