JussaEducació. Cinema

La majoria dels infants i joves senten atracció pel cinema, els interessa i construeixen el seu imaginari a partir del que veuen. El cinema transmet valors, pautes de conducta, mirades concretes a realitats properes i llunyanes i, per sobre de tot, transmet emocions. És un recurs educatiu que es pot utilitzar per interpretar i comprendre millor determinades experiències, com per a relacionar-ho amb continguts de les àrees curriculars.
Totes les activitats que s’ofereixen des de 18è Pla JussaEducació estan dins del programa Galacticurs.

ACTIVITAT: Boscos de tots colors educació infantil
DESCRIPCIÓ:  és un programa narratiu ple de petites històries que giren al voltant dels boscos i la relació que hi mantenim les persones.
Es treballa la importància de la conservació dels boscos i la natura, la descoberta del cinema com a eina per explicar i difondre idees i la capacitat d’observació dels alumnes
Es projecten diferents curts: La caseta a l’arbre /Kucica u Krosnji , Contes celestes. Els pics alts de la muntanya. Talp i l’excavadora, According to birds, Tream Time, Papiroflexia i El porquet feliç.

DIA: 25 de març de 2020
HORA: 10.30 h
LLOC: Espai cultural la Lira de Tremp
DURADA: una hora i quart