Jornada Geoxperts del Pirineu

GeoXperts del Pirineu és una trobada dirigida a l’alumnat de 4t d’ESO de l’Alt Pirineu i Aran que cursen la matèria optativa de Biologia i Geologia. Amb la geologia com a fil conductor, l’alumnat treballarà en petits grups per a resoldre reptes a diferents emplaçaments de la ciutat de Tremp. És dura a terme el pròxim dia 15 de febrer de 2024 a Tremp.

Els objectius principals són:
• Promoure el coneixement i l’intercanvi entre alumnat de l’Alt Pirineu i Aran per crear sentiment de pertinença al territori.
• Potenciar la geologia que caracteritza la zona on ens ubiquem i el Pirineu en general, i fer-ho d’una forma amena i motivadora.

Aquesta trobada compta amb la col·laboració de l’IDAPA, que finança el transport i el premi final de la jornada, a més del Geoparc mundial UNESCO Orígens i l’ICGC que participen en la creació i conducció de les activitats, així com en la sessió d’alguns espais per a realitzar-les.

Comptarà amb la participació de més de 200 alumnes procedents dels instituts del Pallars Jussà, Pallars Sobirà, Alta Ribagorça, Vall d’Aran i Alt Urgell.