Formulari de participació X Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els X Jocs Florals Escolars de Catalunya. Aquesta convocatòria s’adreça a tots els centres educatius de primària i secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita de l’alumnat tant en prosa com en poesia, aprofitant la tradició cultural arrelada a Catalunya que molts centres educatius, municipis o comarques celebren.

En aquesta convocatòria també, com en cursos anteriors  la categoria H, conte audiovisual il·lustrat, que té com a objectiu de promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. Va adreçat a centres educatius de primària i secundària obligatòria i educació especial. Podeu trobar exemples en el següent enllaç.

Per tal de participar cal que ompliu el formulari de participació abans de l’1 de març de 2023.

En el mateix formulari de participació trobareu una formació sobre el Conte audiovisual il·lustrat que tindrà lloc el dia 28/2/2023 de les 17:00 a 19:00 hores.

Bases dels X Jocs Florals Escolars de Catalunya

Bases de la categoria H: Conte audiovisual il·lustrat