Escolta activa pel retrobament. Proposta del SE del Segrià

El Servei Educatiu del Segrià ha confeccionat una proposta d’Escolta activa pel retrobament. Aquesta va dirigida a les direccions dels centres educatius i ofereix una guia per preparar la tornada del personal docent als centres.

L’escolta activa és una acció i una actitud molt necessària a l’educació i molt important en els moments que estem vivim actualment.

La guia ha estat confeccionat per l’EAP, ELIC i CRP del SE del Segrià que han treballat de manera interdisciplinar.

La  proposta consta de tres recursos:

–    Un decàleg d’onze punts amb consideracions a tenir en compte per planificar la tornada. Té format d’infografia i hi ha enllaçats els altres dos recursos.

–    Un document que desenvolupa de forma més extensa cadascun dels punts del decàleg que apareixen a la infografia.

–   Un qüestionari per fer arribar al professorat i així comptar amb la seva veu en la preparació de la tornada. El presenten en format obert (word) per tal que cada centre el pugui adaptar en funció de les seves prioritats. Alhora també pot ser emprat com a guió de conversa.

Agraïm la feina realitzada pel SE del Segrià. Esperem que sigui d’utilitat.