Dona la nota. Encara hi som a temps!

El Departament d’Educació ha posat en marxa la campanya Dona la Nota. Aquesta és una iniciativa que pretén que els alumnes de les escoles i Instituts de Catalunya prenguin consciencia sobre el moment d’emergència climàtica que vivim i que participin de forma activa en el seu entorn més proper.

L’objectiu és incentivar els centres educatius a plantejar activitats i iniciatives al voltant de la problemàtica i les possibles mesures per revertir-ho. Al llarg del curs, els centres que es vulguin adherir duran a terme exposicions, jornades, xerrades, actuacions… per tal de reflexionar sobre els riscos del canvi climàtic, i al mateix temps ajudar a tota la comunitat educativa a prendre’n consciència.

La presentació del projecte va tindré lloc el dia 28 de gener de 2020.  La concreció de les activitats, recursos i actuacions les trobareu en un espai creat per aquesta finalitat. Podeu accedir clicant aquí. En aquest espai es convida a tots els centres a plantejar activitats, iniciatives i projectes al voltant de la problemàtica i les possibles mesures per a la millora del medi ambient.

Com a cloenda al projecte, el 5 de juny de 2020 a les 11h del matí, coincidint amb la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient, es proposa a tots els centres de Catalunya que cantin la cançó “No ens desdibuixeu”. Un tema creat pel Petit Taller de Cançons, del  Camp d’Aprenentatge Pau Casals (El Vendrell).

Us convidem doncs a aprendre aquesta cançó i cantar-la tots junts, als patis, carrers i places dels diferents territoris de Catalunya i arreu del món. Us podreu inscriure a la cantada conjunta a través del NODES.