Dia d’internet segura

Aquest any se celebra el 20 aniversari del Dia Internet Segura. Per aquest motiu l’Instituto Nacional de Ciberseguridad (INCIBE) organitza un seguit d’activitats programades pels dies 7,8 i 9 de febrer de 2023 en format online i presencial a Lleó.

El dia 7 de febrer de 2023 amb l’objectiu de treballar les competències digitals per un ús segur i positiu de la tecnologia.

Els tallers en format virtual és duran a terme a través de la plataforma Zoom.

Els tallers que s’ofereixen són:

• Crea tu contraseña secreta“: Taller en línia per alumnat de 6 a 8 anys amb objectiu de fer comprendre a l’alumnat la importància de les contrasenyes i treballar pautes senzilles per crear contrasenyes segures i fàcils de recordar.
  • Detecta el fraude en videojuegos“: Taller en línia adreçat a alumnat de 9 a 12 anys, l’objectiu és ajudar als joves a desenvolupar l’esperit critic per identificar pàgines i missatges fraudulents contextualitzats en l’entorn dels videojocs.
  • Aprendiendo a configurar nuestro dispositivo” adreçat a alumnat major de 13 anys en format virtual, per ajudar a conèixer i aplicar mesures de seguretat, privacitat i benestar en els seus dispositius.

7 de febrer de 2023

Horari

10 a 11 h i 11:30 a 12:30 h

Més informació i registre

Per tal de gaudir de les activitats en format virtual cal fer registre.