Cúpula Gustum- Tremp

Els dies 10 i 11 d’octubre de 2022 l’alumnat de 3r fins a 6è de primària dels centres educatius de Tremp, gaudiran de la Cúpula Gustum. Aquesta proposta pedagògica té l’objectiu de donar a conèixer i valorar la producció agroalimentària de l’àmbit rural, els productes que s’hi elaboren, el paisatge que generen i l’impacte que té el consum d’aquests productes en la nostra economia.

La Cúpula és un inflable que permet la immersió en una experiència 360° de conèixer com, qui i on es produeixen els aliments que habitualment consumim. Són 14 vídeos d’uns 5 minuts cadascú.

A més a més, l’alumnat podrà gaudir de jocs col·lectius per aprofundir en la temàtica, en ells interpretaran mapes i taules, interactuen de forma oral en llengua catalana o anglesa.

Properament, estaré disponible per al préstec la maleta de jocs col·lectius.

Organitza i col·labora: Consorsi Leader Pirineu Occidental, Leader de Ponent i Servei Educatiu dels Pallars