Últims dies per participar en el Concurs Tenim la paraula

En el marc del programa de comunicació oral Tenim la paraula, el Departament d’Educació convoca el I concurs Jo tinc la paraula amb la finalitat de millorar la comunicació oral dels estudiants d’ESO i batxillerat. Es proposa als alumnes enregistrin un vídeo en català o occità, a la manera d’un youtuber, amb l’objectiu que reflexionin sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç.

Per presentar-se al concurs cal el vistiplau de la direcció del centre.

Hi ha 3 categories on els alumnes podran participar de manera individual ( monòleg) o en parella ( diàleg):

• Categoria A: alumnat de 1r i 2n d’ESO
  • Categoria B: alumnat de 3r i 4t d’ESO
  • Catagoria C: alumnat de batxillerat.

Per participar al concurs s’ha de triar un dels cinc tutorials de la campanya publicitària Tenim la Paraula, que es podem veure a la plataforma Youtube i d’Instagram del Departament d’Educació i es podran recuperar a la pàgina web  Tenim la paraula.  Els temes són: parlar amb fluïdesa, por a parlar en públic, llenguatge no verbal, la conversa i l’adequació a la situació comunicativa.

El premi consistirà en un curs per a youtubers de creació i edició de continguts i un diploma acreditatiu. Els vídeos premiats també es penjaran al web Departament d’Educació del programa Tenim la paraula.

Termini de presentació dels vídeos fins al 16 de febrer de 2021.

Bases del concurs i més informació