Cicle de Xerrades. Parlem de: Diversitat i Inclusió

Des de Docents. cat han organitzat un cicle de xerrades on es parlarà de diversitat i inclusió.

Són 13 xerrades que aportaran coneixements, recursos i estratègies perquè puguem atendre, de manera adequada, tots els nostres alumnes.

Les xerrades seran en línia, gratuïtes i obertes a tothom!  Per accedir a les xerrades no cal fer inscripció, només cal connectar els dimarts i dijous dels mesos d’abril i maig a les 18 h.

A continuació us deixem els enllaços a les diferents xerrades:

– DUA, realitat o utopia? Com incorporar el DUA a les nostres aulesPrudents Martínez (18.04.23)
– Com afavorim la inclusió dels alumnes amb trastorns de la conducta? Oscar  Puigardeu (20.04.23)
– Mesures i suports universals que afavoreixen contextos educatius inclusiusLaia Jurado (25.04.23)
– Què és l’alta sensibilitat i com podem acompanyar un infant PAS? Alba Bonmatí, Sandra Martín i Marta Torrents (27.04.23)
– La discapacitat visual en el món educatiu. Estratègies i recursosNúria Navarro i David Ramos (2.05.23)
– L’acollida de l’alumnat nouvingut. Què, com i quan? Imma Buñuel i Montserrat LLivina (4.05.23)
– Les altes capacitats: detecció i actuació en l’àmbit educatiuSandra Tarragó (9.05.23)
– Com podem detectar i atendre els alumnes amb dislèxia? Neus Buisán i Mercè Mayoral (11.05.23)
– Tinc un/a alumne/a amb TDAH. Què puc fer? Mª Carme Echeverría i Maite de Miquel (16.05.23)
– Esport adaptat a les escoles: Propostes pràctiques per a escoles i institutsMiquel Romaguera (18.05.23)
– Quines estratègies d’intervenció afavoreixen la inclusió dels alumnes amb TEA? Cristina Bonfill (23.05.23)