17a edició del concurs escolar sobre consum responsable Consumòpolis

Consumòpolis és un lloc web amb accés a informació i activitats sobre el consum responsable. Trobareu un joc en línia amb diferents proves i un treball en equip. A més a més, el web és un punt de trobada que afavoreix l’intercanvi d’opinions i experiències entre qui  considera fonamental la formació en matèria de consum.

Consumòpolis convoca un concurs escolar adreçat a cicle superior de primària i 1r i 2n cicle d’ESO que vol fomentar l’adopció d’hàbits de consum crítics, sostenibles i solidaris, amb la implicació tant del personal docent com de l’alumnat dels centres educatius de Catalunya. L’activitat es realitzarà en equips de 5 membres d’un mateix nivell de participació.

Període d’inscripció: del 8 de novembre al 7 de març de 2022

Període de participació: per la primera activitat que és el joc en línia del 8 de novembre al 7 de març de 2022.

Període treball en equip i descarregar de la fitxa virtual del 12 de novembre al 20 d’abril de 2022.

Termini de presentació de les sol·licituds per participar en la fase autonòmica l’endemà de finalització del termini de presentar el treball en equip fins a 30 d’abril de 2022.

Més informació

Per qualsevol dubte us podeu adreçar a l’Escola del Consum de Catalunya: aula.consum@gencat.cat