Educació emocional

Durant el curs 2020-21 als SE dels Pallars s’ha realitzat una formació Educació emocional en l’etapa de primària.  Aquesta formació ha posat en valor la gestió emocional com a element clau en la formació del infants. Entenent l’escola com un entorn idoni per una educació integral. i pretén apostar per incloure de manera transversal l’educació emocional dins l’àmbit escolar i contribuir per a un desenvolupament més complet i humà, essencial en el món en què vivim.
Els objectius de la formació eren:

– Adquirir coneixements i eines per a dotar els alumnes d’estratègies interpersonals i intrapersonals, per intentar assolir un bon equilibri emocional, potenciant així el seu desenvolupament integral.
– Adquirir eines per al desenvolupament de les capacitats emocionals dels infants.

De la formació realitzada s’ha realitzat un repositori de recursos per treballar amb el nostre alumnat i s’ha organitzat en tres nivells.

Comunitat de petits
Comunitats de mitjans