Nou cercador de pel·lícules amb material didàctic

El Museu del cinema, Col·lecció Tomàs Mallol posa a l’abast dels docents un nou cercador web amb gairebé 200 materials didàctics en català per treballar el cinema a l’aula, gràcies al conveni amb Cinescola, entitat de referència en educació audiovisual, que ha cedit tots els seus continguts per garantir-ne la continuïtat.
Hi trobareu propostes didàctiques de pel·lícules , que es poden filtrar per edat i temàtica, amb activitats, debats, anàlisi crítica, recursos tècnics i lectures de suport.Tot el material és gratuït, en català, i accessible des de l’apartat de recursos per a professorat  del web del Museu.
Aquest recurs vol oferir eines pràctiques, adaptables a totes les etapes educatives, i facilitar la incorporació del cinema a l’aula, fomentant el pensament crític de l’alumnat.
Un espai creat i pensat per enriquir el treball audiovisual a l’aula.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut