Dijous, 8 de maig de 2025 es durà a terme la I Trobada de Bitlles Pallareses al Pallars Sobirà, aquesta primera edició es realitzarà al Castell de Sort, i en futures edicions itinerarà pels diferents pobles de la Comarca.
Adreçada a
Alumnat de 5è de primària de l’Escola Àngel Serafí Casanovas de Sort i de l’Escola la Closa d’Esterri d’Àneu i del cicle Superior de la ZER Alt Pallars Sobirà.
Objectiu
Fomentar la pràctica i el coneixement d’un joc tradicional català com les bitlles pallareses, tot promovent la convivència, la cooperació i la valoració del patrimoni cultural a través de l’activitat física.
| Data | Lloc |
|---|---|
| Dijous, 8 de maig de 2025 | Castell de Sort |
Col·labora
Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Ajuntament de Sort, Diputació de Lleida, Unió de Consells Esportius del Pallars Sobirà, Pla Català de l’esport i la Secretaria General de l’Esport.


