Lleida: una ciutat plena de propostes per portar a l’aula

Lleida disposa d’una àmplia oferta cultural adreçada als centres educatius de les comarques de Ponent i a totes les etapes, des del primer cicle d’educació infantil fins a batxillerat. Museus, centres d’art, espais escènics i altres equipaments posen els seus recursos i, sobretot, els seus professionals a disposició dels centres.

Una oportunitat per treballar qualsevol temàtica a través de les arts i la cultura, amb propostes que van des d’una visita guiada o una funció escolar fins a tallers, activitats participatives i projectes de més durada.

Una oferta conjunta dels equipaments municipals

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lleida recull en una oferta educativa conjunta les propostes dels principals equipaments culturals municipals; Arts en viu, arts plàstiques, patrimoni, audiovisuals, lletres i cultura popular formen part d’una programació pensada per adaptar-se a diferents edats, grups i interessos.

Equipaments participants:

  • Teatre Municipal l’Escorxador
  • Auditori Enric Granados
  • Animac
  • Centre d’Art la Panera
  • MORERA. Museu d’Art Modern i Contemporani de Lleida
  • Museu de l’Aigua
  • Roda Roda Museu de l’Automoció
  • Casa dels Gegants

👉 Consulta l’oferta educativa dels equipaments municipals

I més enllà de l’oferta municipal…

Altres equipaments de la ciutat amplien les possibilitats de treballar amb els centres educatius des de la cultura.

  • Museu de Lleida | Patrimoni, història i memòria com a punt de partida per a l’aprenentatge i el descobriment.
    👉Per obtenir més informació envieu un correu a: msabate@museudelleida.cat

  • Fundació Sorigué | Arts visuals i creació contemporània per apropar l’alumnat a l’art i als processos creatius
    👉 Per obtenir més informació envieu un correu a: aeducativa@fundaciosorigue.com

Dues dates per conèixer l’oferta

Si voleu conèixer algunes de les propostes educatives de primera mà, aquest setembre hi ha dues presentacions adreçades als centres educatius:

📅 Dimecres 9 de setembre · de 18 a 19.30 h
Centre d’Art la Panera
👉 Inscripció a l’activitat

📅 Dimarts 22 de setembre · de 17 a 19 h
Museu de Lleida
👉 Inscripció a l’activitat

Dues oportunitats per descobrir les propostes, conèixer els equips educatius dels equipaments i començar a pensar com incorporar-les als projectes del nou curs.

Una ciutat per aprendre a través de la cultura

Sigui quina sigui l’etapa educativa, la temàtica o el projecte que tingueu entre mans, els equipaments culturals de Lleida ofereixen múltiples portes d’entrada a les arts i la cultura per als centres de Ponent.

Exploreu les propostes, conegueu els equipaments i feu de la cultura un espai més d’aprenentatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>