Jornada d’internacionalització CETE+ maig 2024

El proppassat dimarts, dia 14 de maig de 2024 se celebra la Jornada d’internacionalització del projecte Erasmus+ consorci CETE+ coordinat pel Departament d’Educació, específicament pel Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen a Barcelona School of Management UPF.

Objectiu

Aquesta jornada té com a objectiu la transferència i difusió dels coneixements adquirits durant la implementació del projecte CETE+ en les seves edicions corresponents a les convocatòries de 2021, 2022 i 2023. Es tracta d’una trobada d’aprenentatge entre iguals per facilitar el diàleg entre tots els participants del projecte i compartir els resultats i l’impacte del projecte CETE+ en tots els centres participants, així com en els 11 equips de treball i el mateix Departament. D’aquesta manera, tots els membres del Consorci Erasmus+ es beneficien de l’aprenentatge dels aprenentatges dels seus companys i companyes, millorant així la seva pròpia formació i contribuint a la millora educativa del centre i al progrés de l’alumnat. Aquesta trobada és fonamental per a la transferència de coneixement, la millora professional i la promoció de l’èxit educatiu.

La jornada s’ha adreçat als centres, professorat, tècnics i tècniques del Departament que han col·laborat i col·laboren activament en la implementació del projecte Erasmus+ CETE+ 21, 22 i 23, sigui com a participants en les mobilitats o participants en les activitats al mateix centre.

Va ser una jornada molt interessant, emotiva i motivadora! Gràcies, equip @EplusCatEdu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *