I Jornada SIEI i SIEI+ a Lleida

Una jornada per compartir, inspirar i fer créixer l’educació inclusiva

El 26 de juny, Lleida va acollir la I Jornada SIEI i SIEI+, la primera trobada adreçada als centres educatius que han implementat SIEI i SIEI+ durant aquest curs. La jornada va reunir professionals de diferents territoris de Catalunya amb l’objectiu de compartir experiències, crear xarxa i avançar cap a una escola cada vegada més inclusiva.

La jornada es va iniciar amb la ponència “Els SIEI: l’alçaprem d’una escola de i per a tothom“, a càrrec d’Efren Carbonell, i va continuar amb dues franges de tallers en què centres educatius, serveis educatius i entitats van compartir pràctiques i experiències d’èxit sobre inclusió, accessibilitat, comunicació, organització del SIEI i SIEI+ i projectes de centre.

Les valoracions dels participants van posar de manifest l’interès i la utilitat de les experiències compartides, destacant-ne el caràcter pràctic, la qualitat dels recursos presentats i l’oportunitat d’establir vincles entre professionals per continuar millorant l’atenció a l’alumnat.

Reviviu la jornada

▶️ Vídeo resum de la jornada

📸 Àlbum de fotografies

 

   

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>