El passat dimarts, 14 d’abril, va tenir lloc la cloenda de la jornada d’acollida, seguiment i avaluació dels auxiliars de conversa conjuntament ST Lleida i ST APA
La formació s’ha articulat al voltant dels objectius següents:
- Compartir les línies de formació i assessorament del programa
- Crear un espai de trobada entre auxiliars i tutors
- Dinamitzar la llengua oral a l’aula amb el suport d’un auxiliar de conversa
- Facilitar eines i recursos tecnològics i 2.0 per a la seva integració en l’ensenyament de llengües estrangeres
Va ser una sessió molt profitosa, en què es van poder compartir experiències dels centres acollidors, així com situacions d’aprenentatge i evidències, totes elles molt enriquidores.
Des dels Serveis Territorials, volem agrair la tasca tant dels tutors com dels auxiliars de conversa, i esperem que hàgiu gaudit d’aquesta experiència i del valor afegit que aporta comptar amb un auxiliar de conversa, autèntic ambaixador de la llengua i la cultura del seu país d’origen.



Comentaris recents