XVII Certamen de lectura en veu alta

El XVII Certamen de lectura en veu alta ja està en marxa i aquest any arriba amb novetats!

Lectura en Veu Alta Logo

  • Els nois i noies participants llegiran directament del llibre. Es vol donar valor al llibre (autoria, il·lustració, edició…). Cinc dies abans s’indicarà quin fragment del llibre es llegirà.
  • Canvi de fases. Es passa de tres a dues fases (semifinals i finals territorials). Cada Servei Territorial d’Educació (deu en total) tindrà el seu guanyador o guanyadora per categoria. Així que, a partir d’aquesta dissetena edició, tindrem deu guanyadors per cada categoria, en lloc de tenir-ne un, com fins ara.
  • Certamen híbrid. El confinament del 2020 ens va ensenyar que les coses es poden fer d’una altra manera. Ara es planteja un Certamen que combina la presencialitat i la virtualitat. I, si la situació sanitària ho exigeix, hi ha un pla B perquè sigui tot telemàtic.

Podeu accedir a les bases del certamen, i consultar les novetats.

La inscripció és oberta fins el 16 de novembre.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut