“Fem ràdio” i 10 anys de Torre Barrina

Dilluns passat, 13 de febrer de 2023, docents, alumnes i coordinadores ALIC de L’Hospitalet,  en representació de tots els centres que formen part del programa “Fem ràdio”, vam participar en la jornada de celebració dels 10 anys de Torre Barrina al Parc de la Marquesa. La data va coincidir també amb la data de celebració del Dia de la ràdio,

“Fem ràdio” és un programa  per impulsar l’ús de la llengua catalana  entre  l’alumnat d’Educació Primària i Secundària, dins i fora dels centres educatius. És una oportunitat per motivar i fomentar l’ús del català, també, entre l’alumnat de les aules d’acollida. Així ho van explicar les docents que van pujar a l’escenari en representació de tots els centres que hi participen aquest any. Va ser una jornada d’intercanvi participativa i engrescadora.

L’acte va comptar amb la presència de personatges representatius com la creadora de continguts Xènia Casado, que va connectar en tot el moment amb el públic, i va transmetre,a partir de l’ús del registre col·loquial de la llengua ,una actitud natural, desenfadada i viva cap al català.  En tot moment va fomentar una bona  comunicació i una dinàmica motivadora amb el jovent vinculada amb els usos lingüístics.”Parlar en català mola, atreviu-vos a fer-lo servir i gaudiu”.