La jornada, organitzada conjuntament per FEEMCAT, SCM, SBM-XEIX i SEM-AL-KHWARIZMI, enguany té com a tema central Estem fem mates i més. (El valor de les matemàtiques dins els projectes, les activitats STEAM, i altres propostes de treball globalitzat – Línia d’impuls 3 CIC) #16jornadaconjunta
Actualment la didàctica de la matemàtica promou l’ensenyament globalitzador de diverses maneres i de fet és una de les línies d’impuls del C2EM. “Ambients”, “treball per projectes” o “steam” són paraules que sentim dia a dia. Des de l’avaluació fins als continguts que ens proposa el currículum, tot està impregnat d’aquestes idees. En aquesta jornada s’abordaran les següents qüestions.
- Ensenyem matemàtiques per abordar la realitat?
- Quin paper tenen les matemàtiques dins d’aquest tipus de propostes?
- Com es construeix el coneixement matemàtic amb aquestes tasques?
- Què aprenen els estudiants que fan aquest tipus de tasques?
- Com gestionar aquestes activitats a l’aula?
- Data. Dissabte 28 de setembre de 2019 (de 9.00 a 18.00)
- Lloc. Institut d’Estudis Catalans (Carrer del Carme, 47 Barcelona)