Petits Talents Científics: Investiguem les relacions entre els éssers vius

L’Ajuntament de L’Hospitalet, mitjançant la regidoria de l’Àrea d’Educació, Innovació i cultura, va posar en marxa, fa dos cursos, el Programa Petits Talents Científics a L’Hospitalet, promogut per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, amb la col·laboració dels Serveis Educatius de L’Hospitalet, a través del Centre de Recursos Pedagògics (CRP).

Aquest curs serà la tercera edició del programa. El tema central serà la recerca sobre les relacions entre els éssers vius. Per això, es proposaran recursos i estratègies per abordar amb els i les alumnes la recerca sobre dos grans temes: el comportament animal i les relacions ecològiques que es produeixen entre els éssers vius que conviuen en un ecosistema.  Si esteu interessats podeu trobar més informació en aquest enllaç i us podeu inscriure en aquest enllaç.

L’Hospitalet fa una aposta important per fer divulgació científica amb l’objectiu de fomentar la cultura científica entre la ciutadania, promovent el diàleg bidireccional entre la comunitat científica i la comunitat educativa de la ciutat.

En aquest vídeo podeu veure el Fòrum d’Experiències de la segona edició, un espai d’intercanvi entre les escoles, on l’alumnat presenta els projectes realitzats: