ESCLAT: Acte de graduació i 14a exposició “Aprenentatge i Treball”

Dimecres 22 de juny s’ha celebrat l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO de la UEC de l’Esclat i la 14ª Exposició “Aprenentatge i Treball” al Centre Cultural de Bellvitge

L’acte ha consistit en actuacions teatrals i musicals de l’alumnat, presentacions dels projectes d’Aprenentatge i Servei i Servei Comunitari que realitzen a diferents llars d’infants del barri i als Tallers Bellvitge per a alumnat amb diversitat funcional.

Els familiars i assistents han gaudit d’una presentació amb el recull d’activitats, tallers i sortides fetes al llarg del curs. Un cop acabat l’acte hem pogut visitar l’exposició “Aprenentatge i Treball”, en les que s’evidencia la gran tasca educativa que tots els i les professionals del centre realitzen amb l’alumnat.