Xerrada Competència informacional SOS: Ensenyeu-me a navegar!

El dimarts 24 d’abril, al CRP del Servei Educatiu de l’Hospitalet. A les 17,30h.

Xerrada a càrrec de la Mònica Badia Cantarero, del Programa de Biblioteca Escolar.

SOS: ensenyeu-me a navegar!

Vivim en un món envoltat de pantalles i on la informació és accessible només fent un “clic”. Sovint sorgeixen els interrogants de si cal una biblioteca escolar en el segle XXI, com hauria de ser, quines necessitats hauria de cobrir.
L’alumnat que trobem a les aules és molt hàbil utilitzant aplicacions, però no gaires saben seleccionar informació de qualitat i transformar-la en coneixement.
Analitzarem les dificultats amb què es troben els alumnes al’hora de cercar i treballar amb la informació i reflexionarem sobre el paper de la biblioteca escolar en el moment actual. Presentació