VIII Jocs Florals de Catalunya – Fase II

En la fase 1 dels VIII Jocs Florals de Catalunya a la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat hi va participar alumnat dels centres: Escola Ausiàs March, Escola La Carpa, Escola Ernest Lluch, Escola Patufet Sant Jordi, Escola Sant Jaume de la FEP, Escola Azorín, Escola Sanfeliu, Col·legi Santa Marta, Escola Canigó, Institut Santa Eulàlia, Institut Rubió i Ors i Institut Jaume Botey.

En aquesta primera fase es va seleccionar una obra per cada categoria. Aquestes obres han participat en la fase del nostre Servei Territorial, Barcelona Comarques, i ja s’han fet públiques les obres guanyadores.

De la nostra ciutat les obres guanyadores han estat:

En la categoria A1 Alumnat de cicle inicial d’educació primària prosa: Hànsal i Grètol del grup de 1r B de l’Escola La Carpa.

En la categoria A2 Alumnat de cicle inicial d’educació primària poesia: Fora contaminació de l’Eva Valero i la Carla Ventura de l’Escola Sanfeliu.

Us compartim el veredicte del jurat de la final del Nostre Servei Territorial

El proper 19 de juny es celebra la final dels VIII Jocs Florals de Catalunya.

Moltes felicitats a les obres seleccionades en la fase 1 a la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat i a les guanyadores en la fase del nostre Servei Territorial – Barcelona Comarques.