VI Trobada de la Xarxa de centres mediadors de Secundària de l’Hospitalet

El dimarts 3 de maig de 2018 els centres de secundària amb alumnat mediador  ha organitzat la VI Trobada dels nois i noies mediadores de l’Hospitalet al Parc de Can Boixeres. Hi han participat 13 Centres de Secundària i 225 nois i noies.

Aquest any hem tingut com a convidat l’alumnat de  l’Institut El Vinyet de Sitges i  hem comptat amb la col·laboració de l’equip de Mediació Comunitari de l’Ajuntament de l’Hospitalet, tan als uns com als altres els volem agrair la seva participació.

Després de gaudir de diferents jocs i reflexionar en grups sobre la tasca de mediació el Sr.Oscar Negredo, del Servei de Mediació Comunitària de l’Ajuntament de l’Hospitalet ha dinamitzat  l’exposició de les reflexions i el lliurament de Diplomes, a càrrec de la Sra. Manuela Rubio, inspectora del Departament d’Ensenyament.

Enllaç al vídeo de la jornada