Idees per fer ciència amb el mòbil

Química, física, genètica, ecologia, nanociència… podem treballar tots aquests continguts amb el nostre alumnat des de la distància? La plataforma mSTEAM disposa d’una col·lecció de mòduls educatius de primària i secundària, específicament dissenyats per treballar continguts STEAM utilitzant dispositius mòbils a l’aula. Us proposem algunes idees per transformar les activitats d’aquests mòduls en reptes educatius pel vostre alumnat durant el confinament. Les possibilitats són infinites!

Mitjançant la indagació, experimentació i reflexió, els alumnes podran treballar de forma autònoma en la resolució dels reptes proposats, o en grup mitjançant l’ús d’eines col·laboratives. A més, la transversalitat característica dels mòduls fomenta la seva creativitat i vessant més artístic.

Propostes:

• Una regata virtual
  • Un oasi dins de casa
  • Com ensenyem els ordinadors?
  • Reflexions, posades en comú

Entreu al blog de Toolbox