Nodes per compartir activitats

Durant aquest dies tots els docents de Catalunya estem preparant activitats i tasques per facilitar l’aprenentatge dels nostres alumnes des de la distància. Us heu parat a pensar què passaria si les compartíssim entre tots i totes?

Som Xarxa, i ara és un bon moment per a continuar col·laborant els uns amb els altres, per cuidar-nos i per facilitar l’acompanyament de tots els nostres alumnes.

Us animeu a fer-ho? Només heu d’omplir aquest formulari amb les dades bàsiques de l’activitat o tasca, del vostre centre i l’enllaç per accedir-hi.

Una manera ràpida i senzilla per compartir arxius és penjant l’activitat al google drive amb permís de visualització. El format és lliure; la podeu compartir tal com la tingueu recollida. Feu una entrada al formulari per a cada activitat o tasca que vulgueu compartir.

Aquestes activitats seran públiques al Nodes de la Xarxa Cb. Es publicaran amb el nom del centre i hi podrà participar tothom qui vulgui.

Estem segurs que en pocs dies en tindrem un bon grapat. Compartir, ara més que mai, ens fa més fortes!