Semana Internacional de pañal de Tela

Pensant en les Escoles bressol i Llars d’infants, us informem que amb motiu de la “Semana Internacional de pañal de Tela” SIPT 2021 del 19 al 25 d’abril, s’organitzen diferents xerrades #XADZ enfocades als diferents teixits per la normalització del bolquer reutilitzable.

Adjuntem els enllaços de subscripció per tal de poder participar:

DIA 19 – 18h: COM PUC FER SERVIR EL LOT DE BOLQUERS DE BENVINGUDA?
Has rebut un lot de bolquers de benvinguda? Què pots fer amb aquest lot? Com el pots començar a fer servir per treure’n profit? En aquesta xerrada del dilluns 19 a les 18h, et podràs informar de formes d’utilitzar-lo, consells de funcionament del bolquer i per què s’ha portat a terme aquesta iniciativa. Tindrem com a ponents a diversos testimonis dels diferents pobles on s’ha posat en marxa aquest projecte.

DIA 20 – 10h: COM ESTÀ FUNCIONANT LA PROVA PILOT DE BOLQUERS REUTILITZABLES A L’ESCOLA BRESSOL EL LLIGABOSC?
El dimarts dia 20 a les 10h exposarem la prova pilot portada a terme a l’EB El Lligabosc de Reus de primera mà. Amb la participació de la Directora de l’Escola Bressol, la Coordinadora del projecte i la Coordinadora de l’àrea educativa de la Fundació Educativa i Social (FES).

DIA 21 – 11h: COM NORMALITZAR L’ÚS DE BOLQUERS DE TELA DES DE GRANS COL·LECTIUS SUBVENCIONABLE?
El dimecres 21 a les 11h tindrem com a ponents a la presidenta de Secomsa, Rosa Abelló, a l’ambientòleg Anton Aymemí i la tècnica mediambiental de la Diputació de Tarragona, Montserrat Balcells.
Explicarem l’impacte que els bolquers reutilitzables poden tenir a l’hora d’estalviar tones de residus de difícil tractament i com ho poden fer els col.lectius interessats en el disseny de projectes que ajudin a normalitzar-ne l’ús per obtenir ajudes i subvencions.