Dia mundial de la bicicleta

Des del 2018, el 3 de juny es celebra el Dia Mundial de la bicicleta, dia establert per la l’Assemblea General de les Nacions Unides. La bicicleta és un mitjà transport saludable i sostenible. També es declara aquest mitjà de transport com a un instrument que pertany i serveix a tota la humanitat, i que pot portar a un nou model de mobilitat que contribueixi a tenir ciutats menys contaminades i menys contaminants i que ajudin a pal·liar l’emergència climàtica.

Les Escoles Verdes també ens preocupem per la mobilitat sostenible, i per això us oferim una sèrie de recursos per treballar aquest tema al vostre centre i passar a l’acció engegant un bicibús escolar: