Projecte FER (Futurs Emprenedors Rurals) a casa

Des del Consorci Grup d’Acció Local Noguera Segrià Nord, coordinadors del projecte d’emprenedoria Futurs Emprenedors Rurals a les escoles de primària que se situen en un entorn rural, volen recordar i difondre el projecte i recomanar el FER a casa

El projecte FER d’emprenedoria, dirigit a 5è i 6è de primària, compta amb 3 blocs (disponibles a www.futursemprenedors.cat).

BLOC 1: «Quina bona idea», presenta l’abella FER com a fil conductor i fa un repàs de la història d’invents, inventors i inventores, i els i les alumnes acaben entrevistant un empresari o empresària de la seva població.

BLOC 2: «Els reptes de FER», es basa en els reptes que ha de superar l’abella FER per millorar la gestió del seu rusc i fer-lo viable, i l’alumne/a acaba inventant un producte o un servei i simulant la creació d’una empresa.

BLOC 3: «Històries d’Empreses de la Catalunya rural» on els alumnes coneixen històries de negocis reals exitosos en un entorn rural.

Creiem doncs, que alguns dels materials del bloc 1 i del bloc 3 són idonis per fer a casa per a estudiants de 5è i 6è de primària, tant per escoles que han fet FER com per escoles que no han implementat el projecte.