Jornada Biblioteca Escolar

Es busca… Una biblioteca escolar que, afavoreixi la cohesió amb el seu entorn, vetlli per la inclusió de tot l’alumnat, atengui la personalització de l’ aprenentatge, aculli les famílies, tingui en compte les llengües d’origen dels alumnes, fomenti l’ús de la llengua catalana com a eina de cohesió social en un marc plurilingüe.
ÉS LA BIBLIOTECA DEL VOSTRE CENTRE?

Des del Programa biblioteca escolar “puntedu” del Departament d’Educació s’està cercant biblioteques de centres educatius que donin resposta a aquestes necessitats, per fer-ne difusió com a bons models (bé mitjançant l’espai web, bé a la Trobada pedagògica de biblioteques escolars que se celebrarà el proper 13 de juny a Barcelona).

Voleu fer conèixer les accions que fa la biblioteca del vostre centre per afavorir la inclusió i la cohesió social?

Ompliu aquest formulari