6a edició Concurs de cine Ments Despertes

6a edició Concurs de cine MENTS DESPERTES adreçat a l’alumnat d’ESO, Batxillerat i cicles formatius amb l’objectiu de fer cinema per pensar i fer pensar amb el cinema. Aquest és el propòsit del Concurs de Cinema Ments Despertes, una eina de dimensió pedagògica i formativa oberta a l’alumnat jove, centres educatius i escoles de tot Catalunya, creada amb la voluntat de fomentar bons hàbits o trencar amb els estereotips entre joves, com els que giren al voltant de la salut mental.

Inscripcions obertes durant el mes de març. El termini per enviar un curt de màxim 5 min que relati qualsevol tema relacionat amb la salut mental i emocional finalitza el 5 d’abril.

Bases del concurs

Els premis per cada categoria són els següents:

– Masterclass pel grup classe guanyador en Maquillatge en Efectes Especials
– Càmeres de vídeo HD per l’escola o institut
– Xecs en material escolar
– Programar el curt en una sala de cine de Barcelona

Al següent enllaç podeu veure  el vídeo de la gala de l’any passat.