Resultats de la Semifinal del XX Certamen de Lectura en Veu Alta a les Garrigues

REUNITS a Les Borges Blanques, el 14 de març de 2024, el jurat format per la Sra. Agnès Torrent  (CREDA de les Garrigues), la Sra. Maria Puyuelo (Assessora LIC de les Garrigues), la Sra. Isabel Solé (Directora de la biblioteca Joan Duch de Juneda) i la Sra. Ramona Urgell (mestra jubilada) acorda declarar finalistes de la XX semifinal del CLVA a  les Garrigues.

Es van presentar les categories següents:

GRUMETS VERMELLS (lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys, cicle mitjà de primària).

GRUMETS VERDS (lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys, cicle superior de primària).

TIMONERS (alumnat nouvingut de CS de Primària i 1r o 2n d’ESO)

CORSARIS (lectors i lectores d’entre 13 i 14 anys, primer cicle d’ESO).

TROPA DE CORSARIS (lectors i lectores d’entre 15 i 16 anys, segon cicle d’ESO).

Ha participat l’alumnat de l’ESC El Cérvol de Cervià, ESC Els Aubis de l’Albi, ESC Els Set Focs de Bellaguarda, ESC Vallmajor de Bovera, ESC Manuel Ortiz de Juneda, ESC Albirka d’Arbeca, ESC Granadella de la Granadella, ESC Joan XXIII de les Borges Blanques, ESC sant Bonifaci de Vinaixa, ESC Abat Ruera de Puiggròs, ESC del Soleràs (El Soleràs), ESC Mare de Déu de Montserrat d’Albagés, ESC Porcel de Cervera de l’Espluga Calba, ESC Timorell de Castelldans, Col·legi Mare de Déu de Montserrat de les Borges Blanques, INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques, INS l’Olivera de les Borges Blanques .

Tots els participants han rebut l’obsequi d’un llibre i un diploma de participació.

Els guanyadors de les diferents categories que participaran a la final territorial han estat:

Grumets vermellsJoana Capdevila Cabau, del centre educatiu ESC Abat Ruera, de Puiggròs i Noa Montanyà Montañola, del centre educatiu ESC El Cérvol, de Cervià de les Garrigues.

Grumets verdsAna Amelia Estrella Torrents, del centre educatiu ESC Els Set Focs de Bellaguarda i Manuela Santiago Macho del centre educatiu ESC Albirka, d’Arbeca.

TimonersFabricio Chancán Álvaro, del centre educatiu ESC Joan XXIII, de Les Borges Blanques.

CorsarisJúlia Andreu Vidal, del centre educatiu Col·legi Mare de Déu de Montserrat, de Les Borges Blanques.

Tropa de CorsarisOna Farran Cano, Helena Vila Bodet i Sara Zagdane Halhoul, del centre educatiu INS Josep Vallverdú, de Les Borges Blanques.

Enhorabona i moltes gràcies a tots per participar!!!