XXII Jornada anual de la Xarxa CB

El Departament d’Educació organitza anualment la XXII jornada de cloenda del Programa Xarxa de Competències, amb la finalitat de compartir i intercanviar les experiències que han realitzat els centres al llarg del curs, proporcionar evidències de les millores dels aprenentatges dels alumnes i ajudar a configurar un marc conceptual comú entre tots els docents que formen la xarxa, si bé la jornada és oberta a tots els docents que ho desitgin.

Enguany, amb el lema “Escola d’Avui, societat del futur”, a més de la ponència central, hi haurà un espai de presentació d’experiències i una taula rodona. Aquesta activitat es durà a terme el proper dia 1 de juliol de 9h-13:30h a les Cotxeres de Sants (Barcelona). Inscripcions obertes.

Programa i materials del curs 2022-2023 en relació a l’observació entre iguals, les situacions d’aprenentatge i els informes d’avaluació.