V Jornada Acudam de #disCAPACITAT

El divendres 24 de novembre de les 10:00 h a les 11:30 h tindrà lloc la V Jornada ACUDAM en format taula rodona en streaming. 3 persones extraordinàries  amb #disCAPACITAT exposaran les seves trajectòries de vida exemplars que trencaran prejudicis, tabús i reflexionaran sobre la “inclusió” a la societat conduïdes per la periodista Rut Camí. Més de 6.000 alumnes d’ESO, Batxillerat, FP i universitat d’arreu han participat en les edicions anteriors.

Tot i els avenços assolits els darrers anys pel que fa a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones, cal continuar desenvolupant accions que tinguin per finalitat donar a conèixer i visibilitzar les seves realitats i capacitats. Implementant actuacions que ajudin a trencar  els prejudicis encara existents que de forma directa dificulten la  inclusió real de les persones amb disCAPACITAT en la societat. ACUDAM vol ajudar a contribuir amb aquest objectiu mitjançant les jornades que porten per títol el nom de la nostra organització.

El pròxim 24 de novembre el Teatre L’Amistat de Mollerussa es convertirà en un plató divulgatiu des d’on es retransmetrà a tot l’alumnat de Catalunya. Hi participaran tres ponents influents que exposaran les seves trajectòries de vida personals i professionals generant coneixement, reflexió, debat i aportant diferents visions sobre  la igualtat d’oportunitats de les persones amb disCAPACITAT.

El públic, Alumnat d’ESO, Batxillerat, FP i universitari podrà realitzar preguntes als ponents mitjançant AQUEST FORMULARI WEB (es poden enviar les preguntes abans i durant la jornada) o ve també es podran realitzar el dia de la jornada mitjançant les diferents xarxes socials de l’ACUDAM (missatge privat) #acudamjornada23.

L’apropament de la realitat de les persones amb disCAPACITAT a les noves generacions de ciutadanes i ciutadans és clau per evitar resistències en la inclusió de totes les persones.

Podreu fer la inscripció per a centres educatius i formatius en el següent enllaç.