L’hora del conte, ara a l’escola i a casa (Sessió 1)

Després de les vacances d’estiu, el curs escolar torna a començar amb més ganes que mai.

Davant de la situació sanitària de la Covid-19, la Biblioteca Pública Marqués d’Olivart, va haver de reinventar-se i l’any passat va crear un projecte anomenat “L’HORA DEL CONTE, ARA A L’ESCOLA I A CASA”. Aquest any, conjuntament amb el Pla Educatiu d’Entorn, s’ha tornat a posar en marxa aquest projecte amb el principal objectiu d’apropar la lectura a tots els i les infants del nostre territori i al mateix temps, aproximar les històries, els contes i els llibres a les aules i a les cases.

El passat 20 d’octubre del 2021, es van dur a terme les primeres sessions d’aquest projecte a càrrec de la companyia “NO PATISKOS”. Els i les alumnes d’educació infantil, de 1r i 2n de primària dels col·legis Joan XXIII i Mare de Déu de Montserrat, van poder gaudir de l’hora del conte en el seu centre educatiu, fet que va comportar que un total de 270 infants gaudissin de la lectura des d’una perspectiva lúdica.

Per tal de donar continuïtat al projecte, la Biblioteca Pública Marqués d’Olivart va proporcionar un total de 1.450 llibres en caixes i motxilles lectores dins de les aules, on els i les alumnes podran gaudir-ne dins i fora de l’escola fins al 19 de novembre.

Finalment, la 2a sessió d’aquest projecte es realitzarà el dimecres 24 i 29 de novembre a cada escola.