L’Hora del conte: Ramona Térmens i Clara Albaga

L’HORA DEL CONTE, ARA A L’ESCOLA I A CASA, torna amb dues sessions realitzades als centres educatius d’infantil i de primària. Aquest projecte té l’objectiu d’apropar la lectura a tots els  infants del nostre territori i al mateix temps, aproximar les històries, els contes i els llibres a les aules i a les cases.

El passat 2 de febrer del 2022, es va dur a terme una altra sessió del projecte a càrrec de la companyia “Ramona Térmens”. L’alumnat d’educació infantil, de 1r i 2n de primària de Mare de Déu de Montserrat, van poder gaudir diferents relats i petites històries.

També, el passat 9 de febrer del 2021, es va realitzar una altra sessió del projecte a càrrec de la companyia “Clara Albaga”, on els i les alumnes d’educació infantil van poder gaudir d’un conte entranyable anomenat “La família Albaga”, a partir del qual es va treballar la diversitat familiar.

Per tal de donar continuïtat al projecte, la Biblioteca Pública Marqués d’Olivart va proporcionar un total de 1.450 llibres en caixes i motxilles lectores a les aules, amb  les quals els infants podran gaudir dins i fora de l’escola.

Finalment, la última sessió d’aquest projecte es realitzarà el dimecres 8 de març a cada escola.