LECXIT: Lectura per a l’èxit educatiu

LECXIT és un programa organitzat per la Fundació Bofill que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través de la millora de la comprensió lectora. La clau de LECXIT està a treballar de forma lúdica i amena el gust per la lectura per a fer dels nens i nenes lectors orgullosos, segurs i preparats per a l’aprenentatge.

El programa compta amb una xarxa de més de 265 centres educatius, biblioteques i entitats socials on més de 1.900 persones voluntàries acompanyen setmanalment a un infant per fer de la lectura una experiència divertida i apassionant.També s’ofereixen eines i recursos a escoles, famílies i entitats per a promoure la lectura. Trobareu tot el material disponible en aquest enllaç.

Podeu veure aquí un petit clip audiovisual on els protagonistes de LECXIT expliquen el programa.

Si vols ser voluntari o voluntària del programa, pots consultar el llistat d’espais LECXIT i inscriure’t aquí.

Si ets una escola, entitat o administració que vol apostar per un projecte d’alt impacte i millorar l’èxit educatiu dels infants del teu municipi, pots crear un espai LECXIT! Pots informar-te’n aquí.

#lecturalecxit #lecxit