Jornada per combatre el racisme

L’alumnat de l’Escola Agrària, el PFI i dels Cicles Formatius van poder gaudir el passat 25 d’abril d’una Jornada per combatre el racisme, que com diu el mateix nom,  tenia com a objectiu conscienciar a l’alumnat sobre els estereotips racistes que tenim integrats en la nostra societat i tractar el procés que viuen les persones immigrades quan arriben al nostre país.

Aquesta jornada va comptar amb 4 estacions on es va tractar des de diferents punts de vista el tema del racisme i de les persones nouvingudes.

Aquestes estacions les van dinamitzar els membres del projecte Fronteres Invisibles, les tècniques de l’Oficina Jove de la zona i la tècnica del PEE.

Les estacions van ser les següents:

• Escape Room a càrrec del projecte Fronteres Invisibles
  • Ruta dels rumors a càrrec de l’Oficina Jove de les Garrigues
  • Joc de taula Fronteres Invisibles a càrrec de la tècnica del PEE
  • Exposició “Migracions Forçades” a càrrec de la tècnica d’emancipació juvenil de l’Oficina Jove de les Garrigues.

Des del PEE valorem molt positivament la Jornada i volem agrair la implicació de totes les persones implicades.