Full Informatiu Setembre – Octubre 2021

GENERALITAT DE CATALUNYA
Departament d’Educació
Serveis Educatius

SETEMBRE – OCTUBRE  – Any  2021 – curs 21/22                                              FULL INFORMATIU

Bon inici de curs

L’equip de professionals de SE de les Garrigues us desitja un bon inici de curs 201-22 i recorda que us oferim el nostre suport en totes aquelles activitats, gestions, materials i assessorament que pugeu necessitar per la vostra tasca docent.

Oferta formativa del primer quadrimestre curs 221-2022

Ja podeu consultar les activitats del Pla de Formació de Zona de les Garrigues  del primer torn del curs 2021-22. Inscripcions obertes del 13 al 26 de setembre.  Adjudicacions: 8 d’octubre

Material en préstec

En el següent enllaç podeu trobar tot el material que tenim en préstec per aquest curs 21-22.

Aquest any ens hem vist obligats a estructurar-ho de manera diferent, per evitar molta mobilitat del material entre els centres. Farem el préstec en 4 períodes diferents:

1. 4 d’octubre- fins el 30 de novembre
  2. 1 de desembre- fins l’11 de gener
  3. Del 14 de febrer- fins el 8 d’abril
  4. Del 19 d’abril a final de curs

Important: Des de les direccions dels centres es farà la demanda general de tot el material demandat pels docents del centre, abans del 30 de setembre de 2021, indicant el període de preferència.

Setmana BIO

La Setmana Bio a l’escola, que tindrà lloc del 16 al 24 d’octubre és una proposta amb l’objectiu de promocionar i donar a conèixer el sistema de producció i alimentació ecològica, concretament entre les persones de la comunitat educativa. Podeu trobar més informació aquí.

Premi Escoles Verdes

Ja ha sortit convocat el PREMI ESCOLES VERDES 2021, al que us animem a participar.l termini per presentar les candidatures finalitza el 8 d’octubre. Teniu tota la informació aquí.

Pla de dinàmica

En breu us farem arribar el Pla de dinàmica amb les activitats proposades pel curs 21/22.

Sessió informativa de la ROBOCAT 2022

La reunió informativa de la ROBOCAT 2022 es celebrarà en format virtual el dimecres 15 de setembre de 2021 a les 18:30 hores. Podeu trobar més informació al següent enllaç.

Mostra Sambori de creacions culturals

Òmnium Cultural impulsa la primera Mostra Sambori de creacions culturals amb la finalitat d’interpel·lar al conjunt d’infants i joves del país perquè, acompanyats dels seus referents educatius, descobreixin el seu camí com a creadors, i puguin fer visibles projectes culturals creats col·lectivament des de l’escola.

Podeu trobar més informació al següent enllaç.