Full informatiu octubre 2023

FULL INFORMATIU

Recursos en préstec

Inici del primer torn de préstec: Del 3 d’octubre al 30 de novembre

En el següent enllaç podeu trobar tot el material que tenim en préstec per aquest curs 23-24.

Materials disponibles per torns

Pla de dinàmica

En breu us farem arribar el Pla de dinàmica amb les activitats proposades pel curs 23/24

XVII Trobada Llars d’Infants

Trobada pedagògica en format telemàtic a càrrec de Diana Comes, de l’institut de la infància

Data: 28 d’octubre de 9:30h a 13:30h. a la sala Maria Lois de les Borges Blanques

Adreçat: al professorat de llars d’infants i Educació Infantil.

14è Premi de Pintura Mas Blanch i Jové

El Celler Mas Blanch i Jové de la Pobla de Cérvoles convoca el XIV concurs de pintura per als escolars de les Garrigues.

Oferta formativa del primer quadrimestre curs 2023-2024

9 d’octubre: Adjudicacions del Pla de Formació de Zona de les Garrigues del primer torn del curs 2023-24.

13 d’octubre: Inici de les activitats el

XX Certamen escolar de lectura en veu alta

La inscripció al XX Certamen escolar de lectura en veu alta estarà oberta del 2 al 31 d’octubre de 2023.

XV Setmana Europea de la Prevenció de Residus

Enguany la temàtica central de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus són els ENVASOS, i com cada any, l’Agència de Residus de Catalunya, durà a terme un seminari en línia per ajudar els centres educatius a organitzar activitats i sumar-se a la campanya el 4 d’octubre a les 17:30 h.

Podeu consultar el programa i inscriure-us en aquest enllaç.

Més informació

#CodeWeek 2023

Del 7 al 22 d’octubre se celebra la Code Week, o Setmana de la Programació, un esdeveniment anual que té l’objectiu de fer que la programació i l’alfabetisme digital siguin més accessibles per a tothom.

Autors a les Aules

Autors a les Aules és una activitat del programa Lletres a les aules que promociona la literatura catalana i el foment de la lectura en l’àmbit de l’ensenyament primari, secundari organitzada per la ILC i el Departament d’Educació.

Aquesta activitat permet a l’alumnat lector entrar en contacte directe amb els escriptors i escriptores i establir-hi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial, etc.

Inscripcions obertes de l’1 de setembre al 31 d’octubre.

Més informació

Setmana BIO

Obertes les inscripcions per organitzar activitats dins el marc de la Setmana Bio a l’escola, que tindrà lloc del 14 al 22 d’octubre del 2023. La Setmana Bio a l’escola és una proposta que forma part de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica, amb els mateixos objectius de promocionar i donar a conèixer el sistema de producció i alimentació ecològica, concretament entre les persones de la comunitat educativa.

Podeu trobar més informació aquí.